måndag 15 augusti 2011

Tråkmåns

Först: Helgen
I lördags var jag på födelsedagskalas hos bästa AnnaA. Det var supertrevligt! En jättemysig kväll med god mat, en hel del dricka o fantastiskt sällskap.♥ På nattkröken så cyklade jag hem (ca 1 mil) o överlevde.
På söndagen så lyfte jag arslet ur soffan en gång för att åka o handla lite onyttigheter, resten av dagen/kvällen spenderades i "mysrummet" (Stinas nya ord för vardagsrummet- hon tyckte att det passade bättre o jag håller med.)

Idag har det tokregnat heeela dagen. Tråkigt. Vi har inte gjort ett dugg på heeela dagen. Tråkigt. Imorgon ska vi till Rottneros o leka. Kul.

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Åååååååhhhhh, jag känner mej som världens tråkigaste människa! Allt är tråkigt. JAG är tråkig. Skit.
Jag måste styra upp det här.
 Annars är jag snart helt fast i tråkträsket.
Eller har jag redan fastnat? Skit.
Vardagen känns tråkigare än vanligt, även fast jag har semester. Vad är det här?? Skit.
GAAAAAHHHHHHH!!!!!!!

Imorgon ska jag ta nya tag! Crea diem! Skapa dagen. Japp, det ska jag fan göra.
Skapa en riktigt jävla skitbra dag! Njuta som faan av den sista semesterveckan.
OK?

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Nu:
*Ringa till pappa o styra upp bil inför morgondagen.
*Tvätta bort smink.
*Dö lite i soffan
*Se på Real Housewives of nån amerikansk stad
*Krypa ner bredvid min lilla ängel
*Sova

Ursäkta mitt lite smågriniga inlägg, men jag kan inte bara låtsas att allt är tipptopp jämt. För det är det inte. Inte för nån. Det är liksom ingen som går på det, bara så att ni vet. Puss Puss Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar