onsdag 24 augusti 2011

Choklad

Sitter här i soffan o tittar på Leila bakar i Frankrike. Shit, va sugen jag blev på choklad!! Tur att jag inte har nån hemma... ;) Jag ställde mej nämligen på vågen i helgen o kunde ganska snabbt konstatera att semestern har varit förödande. Menmen, dom extrakilona jobbar jag nog snart bort. Dessutom är det ju (tack o lov?) väääldigt långt till bikinisäsongen, eller hur?!

Imorgon är jag ledig o det ska bli skönt med sovmorgon! Vi har inget särskilt planerat på förmiddagen så vi får väl se vad vi hittar på. Efter lunch får vi besök av bästaste AnnaA o kidsen. Stina fick bestämma vad vi ska bjuda på när vi var o handlade förut. Det blev Ballerinakex, Singoallakakor & Festis. Jaaa, varför inte?! :) Men det är trots mellistid när dom kommer, så jag ska nog baka några scones oxå. Appropå extrakilon, alltså.. Hehe!

Nu ska jag glo på tv en stund, sen blir det sängen!
GoNattpuss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar