tisdag 12 juli 2011

Loppisrunda


Efter jobbet idag så drog jag, Stina (som förövrigt varit med mej på jobbet idag oxå) o bästaste Anna A iväg till Stöpafors på "Jätteloppis". Det var jättekul! Dom hade massor med roliga grejor, men tyvärr till lite höga priser. När man åker på loppis så räknar man ju med att det ska vara tokbilligt, men det var lite dyrt. Men det fanns mycket fint o jag tycker verkligen att ni ska åka dit om ni inte redan varit där- det var toppenbra! :) Jag köpte ett suuuuperfint fat o ett häftigt litet förkläde.


Det udda fatet passade alldeles
utmärkt som kakfat! :)
Men eftersom vi inte kände oss riktigt nöjda med vår shopping så åkte vi förbi Hamsterboa oxå. Där fanns det hur mycket roliga grejor som helst! Massor med småkrafs som man helt enkelt inte kan leva utan... ;) Jag kom därifrån med 4st vita porslinsfat, ett udda litet fat o ett par små vaser.
En lyckad loppisrunda, med fantastiskt sällskap- måste absolut göras om!

Imorgon jobbar jag 7-13.30 o Stina får följa med mej även då. Men mamma&pappa kommer o hämtar henne på förmiddagen, så hon slipper hänga med mamma dygnet runt... Kan vara kul för henne att få göra något annat, o väldigt skönt för mej att få vara Linda på jobbet- inte mamma. Hah! :) Efter jobbet ska jag nog ner till mamma o grilla o hänga lite där, med min moster o hennes man som är här några dagar.
Nu ska jag fortsätta se på Plastikkirurgerna o slappa i soffan. Jag är trött o huvudvärken är ett faktum.
Puss&GoNatt

2 kommentarer:

  1. Du ser! :0) Kommer snart och testar assietterna då, för säkerhets skull.. ;0)

    SvaraRadera
  2. Jaa, det måste du göra! ;) Det stora fatet är bara sååå fint, jag är supernöjd.

    SvaraRadera