tisdag 5 juli 2011

Kära Bloggen!

Gomorgon, mina vackraste!
Sovit gott? Det har jag, när jag väl somnade. Men blev väckt klockan sex av ett sms...hmm, typiskt när man är ledig. Fast jag låg ju kvar i sängen till 9. ;)

Idag är vi lediga. Än så länge är så är det ganska molnigt ute, men jag hoppas att solen ska titta fram. Jag hade tänkt att vi skulle ta cykeln ner till Kolsnäs. Ha lite picnic, bada(?) o njuta av livet. Men då vill jag ha lite solsken!! Come on, sunshine!

Igårkväll grillade jag o Stina.
Det blev kycklingfilé, färskpotatis i foliepaket, vitlökssås o vitlöksbröd. Såååå gott!! Delade ganska små färskpotatisar i halvor. Jag la dom på lite folie- slängde på vitlök, färsk rosmarin, persilja, flingsalt o olja, o gjorde ett paket av det. Sen var det bara att lägga paketet på grillen. Det tog ganska lång tid innan det var klart, men det var det värt! :)


Vi grillade till o med vitlöksbrödet! Till efterrätt blev det jordgubbsglass o färska jordgubbar. Det är vad jag kallar vardagslyx, en vanlig måndagkväll. Precis som det ska vara!

Nu ska jag...ja, jag vet faktiskt inte. Men jag har ingenting mer att skriva. Hörs sen?? Puss

" Hoppas att dom skriver idiot i ditt pass- att du i ditt nästa liv blir en mask..."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar