fredag 15 juli 2011

Fredag

Oj, va det regnar ute! Vi vaknade av att regnet slog mot altantaket. Men det gör inget, vi ska ju ändå till badhuset idag. :) Det ska bli kul, det var ett tag sen vi var där nu. Jag hade tänkt att vi skulle stanna vid hembygdgården på vägen hem o äta nävgröt&fläsk, men där är det ju mysigast att sitta ute så vi får se hur vi gör.
Nu ska jag ta ut mina Oopsiesbröd ur ugnen.

Hoppas ni får en fantastisk fredag!
XOXO

Måste ju uppdatera lite angående stughyrning:
Jag har hittat en perfekt camping, med fina stugor o mysigt läge. Jag hade bestämt mej för att boka en stuga till nästa vecka, men det ska regna heeela veckan o då känns det inte så kul att sitta på en camping. Så jag avvaktar lite o hoppas att veckan därpå ska bli bättre. Men hyra stuga- det ska vi! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar