tisdag 31 maj 2011

Varmt

Vilken dag det har varit idag!!
25 grader i skuggan.
 Önskar att det här vädret kunde hålla i sig nu tills...ja, typ oktober. Det skulle vara nice! ;)

Idag jobbade jag 7-15, hämtade lillfis o sen drog vi iväg o shoppade lite blommor/växter o jord. Jag hade tänkt att jag skulle plantera alllting på torsdag när jag är ledig, men jag kunde såklart inte hålla mej.. Så nu är det så fint där ute! :) *nöjd* Men jag saknar fortfarande lite sommarblommor, så jag får nog köpa liiiiite fler nån dag...... Det är ju så kul när det är fint i trädgården! (Jaa, jag vet- tantvarning! Men den bjuder jag på. ;) )
Efter allt planterande o grejande där ute så packade jag in Stina, mej själv o lite kvällsmat i bilen o åkte ner till mamma&pappa. Där slängde jag ner lillfisan i badkaret o fixade sen till lite middag, som vi åt framför tv:n. Sen skulle jag gå ut till hönorna o stänga o så, men då upptäckte jag att en av dom hade smitit utanför staketet. Men det gick ganska lätt att locka in henne, som tur var, med lite mat.
När vi kom hem igen var klockan redan 19, men eftersom det var en så fin kväll så slängde jag Stina i vagnen o tog en promenad. Det var jätteskönt! När vi kom hem somnade hon som en sten o sen dess har jag typ bara suttit här i soffan. :) Men nu ska jag försöka göra lite nytta, sen krypa ner i sängen!

Hoppas ni har haft en bra dag!! Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar