lördag 21 maj 2011

Undergång

Idag har jorden gått under! Eller...???!! :)
Hahha! Vilka knäppa människor det finns.
 Men jag måste ju erkänna att jag ändå är ganska glad att den där gubben inte hade rätt...

Idag har det varit fullt upp, precis som det ska vara. ;)
Först jobbade jag~7-15. Efter det drog jag direkt till gymmet. Där var det ganska mycket folk, så det blev bara 20 minuter på crosstrainern.
20 min= 5,5 km= 230 kalorier. Helt ok. Jag har ju dessutom tränat styrka 2 dagar i rad nu, så det vara bara bra att det blev kondition idag.
När jag kom hem så slängde jag mej i duschen o sen kom H o lämnade Stina. Han drog vidare direkt o jag o lillfisan parkerade oss i soffan en stund. Sen åt vi en jättegod köttgryta med bulgur. Mmmm! :) Efter det åkte vi ner till H o hämtade lite grejor o passade på att skjutsa honom vidare på kalas. När vi kom hem igen var klockan redan 19, men jag satte Stina i vagnen o tog en promenad. Det var riktigt skönt med en kvällspromenad, även fast det blåste lite kallt. Men jag pratade med Emmy i telefon hela tiden så jag tänkte inte så mycket på att det var kallt.. ;) När vi kom hem igen efter en halvtimme så hoppade Stina direkt i säng o jag har inte gjort ett dugg sen dess.

Nu tror jag att jag ska plocka undan lite. Det är ju sååå skönt att vakna till ett nystädat hem när man är ledig, o det är jag ju imorgon!! :) Japp! Städning blir.

Hoppas ni har en fin lördagkväll & att alla ni som ska på Kolsnäspremiären får riktigt kul!!
Puss&Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar