lördag 28 maj 2011

Tröttast.nu

Nu börjar gårdagen komma ikapp mej, tror jag... *gäsp* Men det är det värt, för det var en jättetrevlig kväll! Vi hade en liten personalfest på Strandcaféet- åt god mat, drack nån öl o hade mysigt! Efter att alla andra hade gått hem så avslutade jag, Emmy o Jessica kvällen med djupa samtal o goda skratt.. :)

Idag har vi inte fått så mycket gjort. Ute har det mest regnat, så vi har spenderat större delen av dagen inne i soffan. Bäste Pappa var här på eftermiddagen o fikade, men annars har det inte hänt så mycket.
Imorgon är det Mors Dag. Det ska jag o lillfisan fira!


Nu har jag inget mer att komma med...
Men jag hoppas att ni har haft en mysig lördag & att vi ses imorgon!
Puss&Kram// L
 
Ps. Såhär snygg var jag igår, precis innan Emmy o Micke kom
o hämtade mej. ;) Ds.-->

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar