torsdag 19 maj 2011

Morrn Morrn!

Jag vet- jag är knäpp som bloggar klockan 06 på morgonen. ;) Men jag skrev ett inlägg igårkväll o när jag skulle publicera det så slutade internet att fungera. Så då tänkte jag att jag skulle få iväg det nu.
Ute skiner morgonsolen o mätaren visan 9 grader. Hoppas att det blir en fin dag! :) Puss på er!

" Sommarfest...

..har vi varit på ikväll, i regnet. Inte alls särskilt somrigt, men det var jättekul! Stina o hennes dagiskompisar gjorde en cirkusföreställning o alla barnen var superduktiga- det var så kul att se dom! :) Jag tog massor av bilder o filmade en hel del ( för H´s skull, eftersom han tyvärr inte kunde vara me). Jag ska lägga ut lite bilder, men det får bli en annan kväll. Huu, va trött o frusen jag är!
Världens bästa Emmy följde med oss oxå. Jag ville inte gå dit själv o ingen i släkten var hemma/hade tid, så då var hon så söt o gjorde mej sällskap! Tur att jag har så goa vänner!!

Vi har hunnit med en tur till Vårdcentralen idag oxå, efter jobbet, så nu har Stina äntligen fått penicillin för sin öroninflammation. Nu hoppas jag att det ska bli helt bra o att det ska sluta göra ont. Men hur jag ska lyckas få i henne medicinen i 5 dagar, det har jag ingen aaaning om! Det var riktigt svårt... Menmen, det ska nog gå bra. :)
Nu ska jag gå o sova. Puss&NattiNatt "

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar