måndag 16 maj 2011

Måndag

Åh, va skönt med en dag utan sjukdomar! Förutom min mördande huvudvärk... Stina har varit ganska pigg hela dagen o har nästan inte haft ont alls. Just nu sitter hon o sjunger i badbaljan- min goding!♥

Smakade bättre än det
såg ut- som tur va!
Och, ja- cola är jättenyttigt! ;)
Det har varit en lugn dag, har inte gjort så mycket. Bästaste Emmy kom förbi på en kaffekopp efter lunch o sen dess har vi bara slappat i soffan. Nu har vi precis ätit lite tidig kvällsmat. Det fick bli en omelett idag, med kyckling, rödlök o chilli. Det var riktigt gott faktiskt! Måste försöka vara lite nyttig den här veckan- det har blivit lite för mycket ätande nu ett tag..inte bra! Men idag har jag varit riktigt nyttig, så nu gäller det bara att fortsätta på det här spåret resten av veckan. *håller tummarna* ;)

Imorgon jobbar jag~7-13.30, tror jag.. Sen får vi se hur det blir på eftermiddagen, om vi åker ner till hönorna eller inte. Min käre Morfar har lovat att sköta hönseriet så länge Stina är sjuk, men om hon är pigg imorgon så får det nog bli en sväng ner till Öjervik.
Kan ju alltid passa på att spela lite tv-spel... ;)
Nu ska jag försöka fixa till lite matlåda o kolla vad vi ska äta imorgon. Det är ganska tomt i kylskåpet/skafferiet för tillfället, men på fredag är det ju barnbidrag- som tur är!! Kan erkänna att det är gaaanska fattigt just nu. Menmen, det löser sig! Det brukar det ju göra så.. :)
Ha en bra kväll! Puss&Hej

Stina såg min bild på mitt nagellack och då ville hon oxå vara med på bild! :) Grönt å fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar