torsdag 10 mars 2011

Torsdag!!

Jag har just gjort en alldeles för stor beställning av vår/sommar kläder ifrån H&M...
Det råkade bli väldigt mycket mer än vad jag hade tänkt, men nu får vi väl i alla fall lite fina grejor till sommaren! :) Lillfisan fick vara med o välja ut vad hon vill ha, så det blev väldigt mycket rosa o ett par guldfärgade sandaler. Haha!
Jag hittade faktiskt ett par sandaler till mej oxå, men dom fanns tyvärr inte i guld... ;)Nu längtar man ännu mer till våren!♥

Magsjukan klarade vi ju av galant o jag trodde väl att det skulle vara lugnt ett tag nu med sjukdomar.
Men- nej då! Tror ni inte att Stina vaknade imorse o hade vattkoppor??!! Jomenvisst. Eller, jag tror åtminstone att det är det. Än så länge så är det inte så många prickar, men allt tyder på att det är små koppor så vi får väl se hur det utvecklar sig... Typiskt! :) Ska bli intressant att höra vad H säger om den lilla sjuklingen, när han ringer sen. Han är lite mer nojig över sånt än vad jag är... ;)
Dessutom så ringde jag till jobbet förut o där var det fullt kaos- såhär i sjukdomstider! Så det känns heeeelt underbart att gå tillbaka tdit imorgon..Not!
Aaja, det ordnar sig! :)

Idag har vi haft besök av min lilla syster, Sara! Det var kul! Har ju inte sett henne sen julafton. Hon ska vara här några dagar nu, så jag hoppas att vi hinner ses lite mer under helgen.


~Nu ska vi  nog baka en kaka. Puss på Er!~



2 kommentarer:

  1. Åh finns det nått roligare än att uppdatera garderoben med Vår & Sommar kollektionerna!? Jag längtar nått helt otroligt tills jag kan gå i "vanliga" kläder igen!!! Iaf tills jag vet vad jag har för storlek igen! Haha! ;) Så jag får så snällt vänta med mina inköp nån månad till.. :)

    SvaraRadera
  2. Haha! Jaa, det kanske är bäst att avvakta lite... ;)
    Jaa, det var helt otroligt kul att klicka hem en massa fina 'våriga' grejor- vill ha vår NU!
    Och H&M är ju så billigt, så man kan beställa MYCKET utan att bli luspank! :)

    SvaraRadera