tisdag 15 mars 2011

Telefon

GoFörmiddá!
Hoppas ni mår bra?! :)

Ojoj, vilken lugn o skön morgon vi har haft! Lillfisan sprätte upp klockan 7 o jag låg kvar o drog mej till strax efter 8- jätteskönt! Sen har jag suttit o grejat lite vid datorn, druckit kaffe o pratat i telefon. Först ringde Anna, sen min käre Morfar, min lilla mamma o tillsist ringde min moster. Så det känns som om jag suttit med mobilen i örat hela morgonen.. :) Stina sitter i soffan o lägger pärlplattor. Hon ska få sova hos min mamma inatt, eftersom jag måste jobba. Det ser hon fram emot!

Fick ett sms förut- en avisering från posten att jag har ett paket att hämta ut från H&M. Yyyeeeejjjj! Så det ska jag hämta ut imorgon efter jobbet. Kul!!

Igår eftermiddag satt Stina o jag ute på trappan o hade mysigt i solen. Helt otroligt skönt ute, solen värmde verkligen! Så nu känns det att våren är påväg- äntligen! Det är precis lika fint väder idag, så det får nog bli en kaffekopp på trappan innan jobbet sen...
Njut av solen nu!
Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar