onsdag 9 mars 2011

Snöööö..

Va ärrä mä vädret???? Toksnö??
J**ligt onödigt om ni frågar mej...

Det verkar som att vi klarat av den här magsjukan ganska lätt ändå. Stina mår mycket bättre nu o konstaterade förut att det sämsta med att vara sjuk var att hon inte fick någon semla igår när det var semeldagen... Haha! :)


Idag har vi bara tagit det lugnt här hemma- läst böcker, tittat på film o spelat spel. Skönt, men det blir lite långtråkigt att bara sitta hemma. Dessutom blir det sååå himla stökigt, av nån konstig anledning...

Stina har invaderat vardagsrummet med böcker, ballonger o diverse leksaker.
:)



Förutom att stöka ner överallt så har vi roat oss med att planera lite roliga grejor som vi ska göra framöver.. Det är så kul att ha något att se fram emot! Måste börja lägga upp en budget inför sommaren o semester! ;)
Nu i helgen som kommer så jobbar ju jag o det är pappahelg för lillfisan, men helgen därpå är jag ledig o då ska vi ta en tur till Karlstad. Ikea, Lekland o lite annat skoj står på schemat!
Jag måste verkligen till Ikea- måste köpa ett till tvättställ! Det vi har (ett sånt litet från Ikea, ni vet) räcker inte till, så det får nog bli ett till sådant. Och så skulle jag behöva någon ny bra förvaring till badrummet...blir ju så mycket småskit överallt!

Neeee, nu måste jag styra upp hemmet lite grann!

Hoppas ni har en bra dag!!♥

2 kommentarer: