torsdag 31 mars 2011

NY dator!! :)

Japp! Nu sitter jag här framför min sprillans nya, härliga dator!
Åååh, vad jag har längtat efter att få blogga! Det är, som jag vet att jag skrivit förut, helt otroligt hur beroende man blir av att blogga. Konstigt.. Men jag måste säga att jag är lite imponerad över hur många ni är som varit in o läst, trots att det varit dåligt med inlägg på ett tag! Tack alla goa vänner! ♥ Nu lovar jag att det ska bli bättre igen.

Jahaa, vad har egentligen hänt sen sist?
Det är väl egentligen inte så mycket.. Stina var ju sjuk i tre veckor (magsjuka, vattkoppor o kraftig infektion i kroppen) så då hände inte så mycket här, vi satte livet på paus o var bara hemma. Det var inget kul att se lillfisan så sjuk, men nu är hon pigg som en lärka igen! :)
Annars så har det väl rullat på som vanligt! Har väl försökt att klämma in lite träning då o då, fast det har blivit lite dåligt med det..Men i fredags blev det faktiskt både långpromenad med bästaste Linda OCH träning! ;) Den här veckan har jag jobbat ganska mycket, men i tisdags var jag ledig. Då åkte vi o hämtade min gamla dator, som H hade lämnat in hos "doktorn" åt mej. Sen åkte vi ner o tränade en timme, o efter det tog jag lillfisan under armen o drog på kafferep i Rottneros! Anna & barna bjöd oss, Jojjo o Emmy på sojakôrv, nybakat o en mysig eftermiddag. Det var en riktigt bra ledig dag!!

Idag har jag jobbat~7-13.30, shoppat dator, storhandlat o hälsat på min mormor&morfar.

Jag har lite bilder i kameran som jag ska försöka lägga ut här...om jag kommer på hur man gör.... Jag återkommer!! ;) PussPuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar