måndag 14 mars 2011

Måndag igen

Ännu en ny vecka har dragit igång! :) Den här veckan fortsätter vi med att roa oss med vattkoppor.. Lillfisan ser ut som en prickigkorv, men annars tycker jag att det verkar vara ganska lindrigt. Det värsta är att hon inte får gå till dagis o jag måste ju jobba- då är det tur att mormor finns!!  ♥

Idag är det strålande vårväder ute o solen riktigt steker! Lovely! Vi har precis haft besök av Linda, så vi har suttit här o druckit kaffe o disskuterat allt viktigt i ett par timmar. :) Lillfisan roar sig med att slappa i soffan o ser på Pippi på film. Jag vill ju inte direkt dra ut henne på något särskilt nu när hon är sjuk, men jag tror att jag ska försöka lura ut henne i solen en stund i alla fall..

Jag har varit lite dålig på att blogga under helgen, men det har inte hänt något särskilt heller. Jag har jobbat mest, o såklart sett på Melodifestivalen- vilket jag tyckte var ganska överskattat. Visst var det lite bra låtar, men det är ett ganska tråkigt program tycker jag.

Nu går vi ut i SOLEN!
Hoppas ni har en bra måndag! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar