tisdag 1 mars 2011

Ledig tisdag

 

Skulle nog kunna vänja mej vid att vara ledig, varje dag.... Får nog lov att köpa mej en Trisslott nån dag! ;)


Idag har vi varit på bio o sett "Gyllene Knorren". Den var bra, men inget särskilt. Den var lite dryg, kändes mycket längre än 1,5 timme. Men det är ju alltid kul att gå på bio! :)
Biblioteket fick sig ett besök av oss oxå, o vi kom (somvanligt) därifrån med en stor påse böcker. Jag passade på att köpa lite smågrejor till kalaset oxå, men det är en hel del kvar. På Coop hittade jag en massa skojiga bakgrejor- typ karamellfärg, häftigt strössel o lite annat smått&gott. Jag har en massa bra idéer o det ska bli så kul! :)

Imorgon ska vi ta en tur till återvinningen (bara så att ni vet! ;) ) o så tror jag att Linda tittar in en sväng efter jobbet. Har tänkt försöka klämma in ett träningspass oxå!

Jag återkommer imorgon! Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar