torsdag 17 mars 2011

Bra dag!

Idag har det varit en sån där riktigt bra dag! Humöret har varit på topp! :)
Lite vårkänslor kanske...?
I så fall går dom nog över imorgon- det ska komma en decimeter snö under morgondagen. Wohoo! Not. ;)

Vi har inte gjort så mycket idag egentligen, men ändå hunnit med lite bra grejor. Förmiddagen var helt fantastisk- vi tog det lugnt, slappade, åt mysfrukost, lyssnade på radio, Stina ritade vid köksbordet, lekte lite ute o vi hade det bara bra! Sen gjorde jag nudlar med kycklingwok till lunch o bakade knäckflarn samtidigt. När lunchen var avklarad struntade vi i att solen strålade utanför fönstret o satte på en film o hade mys i soffan. Efter en stund så dök lilla mamma upp (vilket nog var tur, annars hade jag somnat i soffan.. ;) ) så då blev det fika o sen klippte hon mej. Det blev bra! Och nu har jag dessutom färgat håret (äntligen) så nu känner jag mej som ny igen! ;) Fast tyvärr så upptäckte jag att min hårfön gett upp o dött för mej- skit!


Nu är lillfisan hos sin pappi över natten. Hon kommer hem imorgon eftermiddag igen, när jag jobbat färdigt.
Då ska det bli fredagsmys o så står det nagelmålning på schemat!
Rosa, såklart.. :)
Jag tror att vi måste köpa lite godis imorgon oxå, är så sugen på lösgodis!

Neeee, nu ska jag nog tvätta fejset o hoppa i säng!
NattiNatt!♥


Ps. Jag har en luftvärmepump (tror jag i alla fall att det är..) i badrummet o den brummar o låter vääääldigt mycket. I alla fall i vanliga fall....just nu är den dödstyst??????????? Får väl se om jag vaknar med istappar i håret imorgon. Ds.

2 kommentarer:

  1. Va hände med bilden?? Bah! Jag blir inte klok på det där med att lägga in bilder- ser ju skitbra ut innan jag publicerar..... :S

    SvaraRadera
  2. Men du - min fön havererade också, förra veckan! Men nu plötsligt funkar den!? Märkligt.. Den skulle jag inte klara mig utan! Så det blir att skaffa ny, genast!!
    Och JA - färga håret var det bästa jag gjort på länge!! Man blir inte bara som en ny människa - Man får en himla massa ny energi också märkte jag! :D haha

    SvaraRadera