fredag 25 februari 2011

Usch

Vi har haft ett jättebra kalas o en helt fantastisk dag!!
Tyvärr så slutade den inte alls särskilt bra. Efter kalas o att alla gäster åkt hem, så kom H för att hämta Stina. För första gången så tokvägrade hon att följa med honom- hon skulle absolut INTE åka till pappa! Efter disskution, tjafs o tårar så åkte H o lämnade lillfisan här. Då passade jag på att prata ordentligt med henne o frågade varför hon inte ville åka o så, o då lyckades jag övertala henne att åka. Så nu är hon där.
Och så fort hon bara kom dit så var allt bra igen, hon lekte för fullt sa H.
Phheeeww! Det tog på alla mina krafter! :( Var helt slut när dom hade åkt...
Det gjorde ont i mitt mammahjärta!

Därför har jag ingen större lust att lägga ut kalasbilder nu, men jag loooovar att det kommer imorgon! :)

Hoppas ni har en trevlig fredagkväll!


Ps. Det var jag o H som tjafsade med Stina- inget annat!! Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar