fredag 18 februari 2011

Tacos någon?

Äntligen fredag o ledig helg!! Dessutom är jag ledig i hela 3 dagar den här helgen- Nice!

Här hemma har det just avnjutits 'fredagsmys', som hos alla andra Svenssonfamiljer en fredagkväll.
Jag kunde inte låta bli att skratta lite för mej själv när jag var på Pekås o handlade i eftermiddags- jag tror att ALLA hade exakt samma saker i sin kundvagn! Det vill säga; tacokrydda på påse, chips, läsk o diverse andra tacotillbehör.
Jag stod där i kön o spanade i dom andras korgar o det är ju skrämmande! Jag ljuger inte när jag säger att det var tacotillbehör i 5 av 6 vagnar!  Måste man verkligen äta tacos varje fredagkväll??

I min korg låg det bananer, cola light, bröd, ost, lördagsgodis o ostbågar...... Ifall ni undrade?! :)

Hoppas tacosen smakade bra & att ni får en underbar helg! ;) NattiNatt!



2 kommentarer:

  1. det var nära att det vart tacos här med, men jag orkade inte handla.. ;P. Så det vart 'vad huset bjuder' ;)
    Men så sant som det va sagt- Tacos äter nog de flesta idag...

    SvaraRadera
  2. Jo, jag gillar ju oxå tacos men va tusan... Inte varje helg, vá?? ;)

    SvaraRadera