tisdag 8 februari 2011

Sova...

Sitter här vid datorn för att hålla mej vaken.. Ja, jag vet- klockan är bara 17! Men det här har blivit min "sova-middag-tid". Lägger jag mej på soffan vid den här tiden så somnar jag som en sten, precis som vilken pensionerad gammal tant som helst. Och det är inte bra! Dom senaste två veckorna har jag varit så himla trött, har liksom inte vaknat till ordentligt på hela dagen. Men nu har jag kommit fram till att det nog beror på att jag nog sover för mycket helt enkelt... Hehe! ;) Så nu ska jag i alla fall ge tusan i att sova på soffan på eftermiddagen, så får vi väl se om det hjälper..

Idag blev det en lång arbetsdag, för direkt när jag slutade så drog vi iväg på en kurs. Så vi var inte hemma för ens efter klockan 16, o då var det ju bara att dra fram snöskyffeln o börja skotta. Shit, va snö det har kommit inatt! Ganska onödigt, om ni frågar mej. Men nu väntar två lediga dagar! Det ska bli skönt. Det känns lite mera ledigt när det är två veckodagar- helgen går ju så jäkla snabbt ändå. Vi har väl inga storartade planer direkt, bara lite småfix som måste göras. Jag har bland annat ett paket på Ica som jag måste hämta ut.. ;P Och så ska vi väl träna o jag hoppas att jag ska hinna med en tur till solariet oxå.

Nu ska jag ta tag i tvättberget! Puss på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar