fredag 4 februari 2011

HELG

Nu är veckan gjord o ledig helg väntar- SKÖNT!
Det har varit en både bra o jäkligt dålig vecka på jobbet, men nu är den över o man får tänka på annat!

Tack, vännen!
Gårdagen kan sammanfattas såhär: Jobb, träning, hemmafix o middag med Emmy. 
Emmy kom igårkväll o fick sig lite mat tillsammans med mej o lillfisan. Jag bjöd på kyckling, sallad med fetaost o vitlöksbröd- det var mums! :) Trevligt med middagsgäst en vanlig torsdag. En ganska trevlig middagsgäst, dessutom! ;)

Efter jobbet idag kom min goa pappa o hämtade mej o vi åkte till dagis för att hämta Stina, som varit på teater idag. Sen åkte vi hem till oss o drack kaffe. Mamma o jag hade bestämt att vi skulle träna idag igen, så hon dök oxå upp efter ett tag. Pappa tog med sig lillfisan o åkte o handlade medans jag o mamma tränade. Det var faktiskt tredje gången den här veckan, så nu är vi på G igen! :)
När vi kom hem igen var pappa o Stina redan hemma. Han hade köpt ett par jättefina vinterstövlar till henne när dom var ute- hur bra som helst!!

Imorgon hade jag tänkt att vi kanske skulle ta en tur till Leklandet i Karlstad, men jag tror att vi ska ta en lugn hemma/mys-helg istället.. Jag hade velat ta tåget ner till K-d i så fall, men det är ju så jäkla dåligt med bra tågtider en lördag! Men det kan kvitta, vi hittar säkert på något kul ändå. Pappa lämnade bilen åt oss här idag, så Stina tyckte att vi skulle åka ner till kondiset imorgon. Det får det bli! :) Och så ska vi se Ice Age 2, som lillfisan fick av min moster på posten idag. Den är säkert bra!
-Hmmm, det låter helt klart som att det kommer bli en kanonhelg i alla fall! :)
Hursomhelst så ska det bli riktitg nice med sovmorgon o mysfrukost till morgonen!

Eftersom det är fredagkväll så är det ju inte ett skit på tv:n, så jag ska fortsätta lyssna på Spotify o ta mej ett vinglas här i soffan! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar