lördag 12 februari 2011

Inte tid

Men va fan, va håller dom på med på melodifestivalen??? Tror jag ska väcka Stina- det verkar vara ett barnprogram... Hoppas låtarna är bättre än programledarna!

Igår gjorde jag något som jag aldrig gjort förut. Jag ringde till jobbet o sa att jag inte hade någon lust att jobba. Jag hade verkligen ingen lust att jobba!! Hade inte tid helt enkelt... Lat? Arbetsskygg? Nej, jag hade ingen lust bara.. ;)
Tyvärr så blev det ju stackars Anna som fick jobba en fredagkväll...Sorry, kömpis!
Och jag kan säga att jag ångrar INTE att jag tog ledigt! Det blev en riktigt lyckad dag/kväll! Träning, pizza, YouTube o massa mys med familjen! Kunde faktiskt inte bli bättre.

Idag har jag jobbat (japp, idag hade jag tid!) o efter det har jag bara varit hemma o myst. Hade H här på kaffe o soffhäng, när lillfisan var på födelsedagskalas. Efter det har jag bara slappat o tagit det lugnt här hemma. Skönt!
Neeee, nu ska jag prata i telefon! Puss å Hej!

1 kommentar:

  1. Men jag har ju vanan inne så det gjorde mig inte ett dugg! :0)

    SvaraRadera