torsdag 16 december 2010

Swisch!

OjojOj, va snabbt de här 2 lediga dagarna har gått! Phew! Men jag har fått en himla massa bra grejor gjorda, så det känns jätteskönt!
Bring on the Christmas! ;)

Igår lånade jag ju bilen av min käre morfar, o den hade jag kvar även imorse. Så jag packade bilen full i Ikeakartonger o en massa annat skit o drog till återvinningen. Det blir ju inte så ofta eftersom jag inte har nån egen bil, så det kändes av att bli av med lite skräp. Sen åkte lillfis o jag vidare ner på byn o hämtade hennes nya overall! Lämnade in den trasiga förra helgen o nu fick vi en sprillans ny. Yes! Och så tog vi en sväng in på bolaget, så nu har jag lite gott i kylskåpet inför kommande helger.
Efter det så åkte vi till mormor&morfar för att lämna tillbaka bilen. Där passade vi på att få oss lite elva-kaffe innan det var dax att åka hem o fixa lunch. Det blev omelett med korv- skittråkigt, men mättande.
Sen dök lilla mamma upp o vi drog iväg o tränade. En svettig timme på gymet var riktigt nice! :) Men det känns att det var ett tag sen man tränade ordentligt, men det ska det bli ändring på! Imorgon blir det träning igen!

Senare på eftermiddagen så gick jag ut för att skotta all jäkla snö som har kräkts ner. ( Jaja, det är jättekul för barnen- men nu räcker det!!) När jag höll på o skottade på min parkeringsplats så kom den lilla granntanten på 80år ut skulle skotta. Det kändes jättefånigt att stå där o skotta en kant fram till hennes parkering, så jag skottade åt henne oxå. Dagens goda gärning! :) Den lilla tanten blev väldigt nöjd o glad- det kändes bra!

Imorgon så ska jag som sagt träna o sen blir det lite kvällsjobb. Lillfisan ska till H under helgen, så jag ska försöka ta tag i julstädningen. Får väl se hur det går! ;)

Nu ska jag glo på tvn ett tag, sen blir det sängen! Tröööött!
NattiNatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar