onsdag 8 december 2010

Slarvmaja

Gaaahh, va trött jag blir på mej själv o papper!! Häromdagen så gjorde jag iordning Stinas schema+ledighetslapp som jag måste lämna på dagis imorgon. Men nu är den spårlöst borta! Typiskt mej. Och igår så gick fisans (NYA!) overall sönder i blixtlåset, så den går inte att använda alls nu. Tror ni att jag hittar det förbannade kvittot på den då?? Nej, givetvis inte! *Suck*
Dessutom så vet jag att jag har fått en lapp ifrån mitt elbolag för ett tag sen, som jag tror att jag måste fylla i o skicka in. Det har jag inte gjort o faan vet vart dom papprena är.. Jag är helt enkelt hopplös o skulle behöva en personlig sekreterare. Gaaahh, igen!

Imorgon väntar en ny arbetsdag o avdelningsmöte, så det blir nog en ganska lång dag på jobbet. Men jag har ju varit ledig i två dagar nu, så jag ska väl inte klaga. Och till helgen är jag ledig igen, plus att vi ska på julbord på fredag! Det ska bli kul! Gott om inte annat.. ;)
Neee, nu ska jag tvätta av ansiktet o borsta tanden, sen - Bums i säng!! NattiNatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar